ointressant

(Det här året har gått alldeles för fort att jag ska hinna med, hinna med saker jag vill göra och saker som skulle gjort mig lyckligare. varför tar jag inte bara rakapparaten eller saxen och råkar kapa halva frillan, varför tvekar jag över att klottra ner kroppen med tatueringar, varför vet jag inte hur man börjar om på nytt (oftast skyller jag på dig, att allt är ditt fel, för det blir enklast så.) varför i helvete ger jag upp innan jag ens försökt, varför packar jag inte en jävla väska och drar dit jag vill vara, när blev allt så tomt och varför vet jag inte, ingenting vet jag. ''jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans'')
 
 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0