ÅRET SOM GÅTT:

Januari gick fort och jag brydde mig inte om vad någon annan tyckte.
Jag saknade sommaren och mitt röda hår.
Det var vår redan i mars och vädret ägde.
Tyckte att livet och allt annat var underbart.

Jag undrade vem jag var och började komma allt närmare svaret. 
Längtade som ett as till sommarlovet.


Sov i lillsjöstugan med min gamla klass och hade det jätte mysig.
Upplevde peace&love för första gången.
Även fast livet var upp och ner var det helt ok.
Var i Turkiet med Omer och hans familj.
Hamnade på en kent konsert som var här i norrköping och var lyckligast i världen.

Köade med roligt folk till Den svenska björnstammen, det ägde.
Var i Göteborg med Olivia där vi också stötte på Clara och hade världens mest spontana & roliga äventyr - en av de bästa dagarna på hela sommarlovet faktiskt.
Färgade äntligen tillbaka mitt hår till svart igen.
Började skolan, fick nya fina vänner och försökte vara duktig när det gällde pluggandet.

Var i Stockholm med nya klassen.
Hade en jobbig period
Var sårad och rädd för livet & fick hjälp med det.
Var i linköping på royal och just för kvällen glömde jag bort allting annat.Det blev vinter.
Jag åkte till spanien med familjen och släkten.
Var ganska ensam och delade det med massa tankar.
Avslutade mitt förhållande.
Firade nyårsafton med mina vänner som jag tycker så mycket om.

 
Det var lite 2012. Allting har ett slut.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Fin blogg :)

Svar: tack så mycket!
Emma Dahlstedt

2013-01-06 @ 22:19:22
URL: http://byphoto.blogg.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0