21:25



Hej på er! Jag har lyckats blivit lite festivalsjuk så idag har jag mestadels legat i sängen. För övrigt så vaknade jag upp hos Calle imorse och drog iväg tidigt eftersom att jag skulle till tandläkaren. Kommer behöva gå dit snart igen för att dra ut en visdomstand. (är livrädd). 

Annars så ligger jag här med lite godis och ska snart starta igång en film. Ganska så skönt att vara ensam ikväll faktiskt, har inte varit ensam på ca en vecka. Har pillat ihop en liten bråvallafilm också (dock väldigt slarvig), men den får ni se lite senare. KRAM!
 

Kommentarer
Postat av: Martin

Tja!, grymm blogg du har ;)
Om du har lite tid över så gå gärna in och lyssna på mina låtar..
..gillar du nån av dom så kan du väl lägga upp nån låt här på din blogg!!
de skulle betyda oerhört mycket!! ;)

http://facebook.com/mezquito

Svar: tack så mycket!
Emma Dahlstedt

2013-07-07 @ 18:41:35
URL: http://facebook.com/mezquito

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0