ikväll är jag l y c k l i g


Hej på er! känner att alla mina senaste inlägg har varit så himla ointressanta och tråkiga och börjar fundera över varför jag ens har några läsare kvar (fast alltså ni får ju gärna stanna). Det ska bli bättre igen, promise.

Idag har det hänt mycket mer än vad jag förväntade mig. Har varit med min kompis Robin hela dagen, som var sjukt längesen jag träffade! Från början skulle vi bara ta en fika men det slutade med att vi käkade kebab istället haha. Sen var vi hemma hos honom och chillade innan vi spontant drog iväg på bio och såg ''The Lone Ranger'' tillsammans med två andra. Såå - idag har jag haft det bra. nu ska jag fixa mackor och efter det ska jag sova. Ha det så bra fina ni! ♥
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0