TILLBAKS IGEN


har inte kunnat uppdatera er på ca en vecka och ni förstår nog varför. Nu är jag iallafall hemma efter 5 sjukt bra dagar på Bråvalla: jag har sett några av mina favorit band, ätit och sovit alldeles för lite, skrikit mig hes, suttit på axlar, tappade en sko under en konsert, stött på så många nya härliga människor och gått sönder i hela kroppen (speciellt fötterna). 

Trots att det är så himla skönt att äntligen få äta hemlagad mat och sova i en riktigt säng igen utan att folk skriker dygnet runt så saknar man nästan redan hela festivalkänslan. Men jag har iallafall haft det sjukt nice och nästa år är jag säkert tillbaks på någon festival igen! (visar bilder/videos från festivalen senare någon gång) Hoppas att ni också har haft det bra. KRAM!
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0