U P P D A T E R I N G A R

jag och världens bästa katt imorse:


HEJHEJHEJ
- jag har  ä n t l i g e n  köpt biljetten för att se kent för tredje gången, exploderar nästan av lycka.
- försöker att spara ihop pengar eftersom att det finns allt för många äventyr jag vill ut på.
- det är inte mycket kvar av sommarlovet och allt känns bara konstigt, snart börjar jag andra ring.
- min storebror ska flytta ca 100 mil härifrån och det är såå himla långt att det gör mig ledsen.
- Imorgon åker jag till Öland med min fina vän Filippa, så vi får höras när jag kommit hem igen! 

KRAM PÅ ER.

Kommentarer
Postat av: Frans

kom och hälsa på då <3

Svar: det är klart jag ska! men ändå haha :( <3
Emma Dahlstedt

2013-07-27 @ 22:28:51

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0