20132406

(sorry men har inget bättre att bjuda på än mobilbilder)

Godmorgon! Jag och Alex vaknade precis. Igår tog vi först moppen och drog och badade i spöregnet, det var jätteskönt faktiskt! Sen umgicks jag med familjen och kollade på gamla videos innan Alex kom in till stan igen. Då gick vi till himpa och träffade emilia, frida, tolga och zebbe. Vi satt mest och snackade och lyssnade på musik och hade det nice.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, kommer antagligen att hitta på någonting senare. För övrigt känns det som att sommarlovet har börjat på riktigt och nu är det bara 2 DAGAR KVAR TILLS BRÅVALLA!! Då kommer också min vän från jämtland ner, kommer bli kul att träffa honom igen också! Hoppas ni har det bra, kram!

 
 
 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0