H Å K A N H Å K A N H Å K A N



Har haft det ganska bra i göteborg: köat i ca 32 timmar, lärt känna många fina nya människor, haft håkan-allsång och håkan-quiz, sovit bland löven, stekt i solen, blivit myggbitna, taggat, taggat och taggat! 

Av ca alla 26 000 människor som var på konserten fick jag nummer 78 och det var det värt. Hamnade längst fram ungefär och trots att jag inte mådde så bra under konserten så var det grymt ändå. Efter konserten kändes det som att min kropp var ur funktion och min röst var helt cp (det är den fortfarande). Vi gick, jag GICK med mina onda fötter ända till centralstationen för att vänta på våran buss i ca 8 timmar. Såg ut typ såhär:


(snodde några bilder från chompisars instagram)




Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0