every day, like this

bild från förra veckan - fotat och redigerat av mig.

Idag är det onsdag och dagen har väl typ varit så bra den kan bli. Hade först engelska nationella och jag tror att det gick helt okej faktiskt! Sen efter skolan så var vi vid strömmen och filmade igen, så nu ska filmen bara redigeras! Kom hem ett tag innan jag packade lite och drog till Alex där jag är nu, sover här inatt också.

Har skrattat i stort sett hela dagen och allting känns bättre idag. Om exakt två veckor är jag på väg till Skåne med min bästa vän. (vet att jag tjatar men är så sjukt taggadtaggadtaggad). Förresten så släppte siesta alla tider för artisterna idag och jag kommer att se Håkan se sist av alla, på natten, kl 00.00, underbart.

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0