l ä n g t a r



Just nu är jag och Alex hemma hos mig i Åby. Det är sol ute och jag mår bra. Jag lyssnar på Håkan på högsta volym och är så jävla skit taggad på livet och allting som väntar:

- Olivia, jag och Sebastian har köpt tågbiljetter till GBG nu och om mindre en månad står vi i skogslottsvallen och dansar och sjunger oss hesa på håkans konsert.

- Olivia och jag åker till Skåne om 19 dagar och det enda som fattas just nu är ett tält. Ska se håkan för andra gången den veckan och massor andra bra artister: Dada Life, Movits, Petter, Bingo Players, Ansiktet osv!

- Om ca sju veckor ska jag på ännu en festival som dessutom är här i Norrköping. Så jävla grymt kommer det bli! + då har det också hunnit bli s o m m a r l o v 


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0