tjugofyra dagar kvar

bjuder på en bild från förra veckan även fast jag ser ut som en dryg cheyo. | idag var det gymnasieslaget, det var kul, trots att vi inte vann - vi äger ändå. Annars så är jag lite sur på livet ikväl, min största längtan är fortfarande till allt som väntar: skåne och sen sommarlov. Det är så himla mycket jag har att göra i skolan just nu: två prov + matte nationella, 4 inlämningsuppgifter, en fotouppgift och en egen producerad film ska vara klar. alltså jag orkar inteeeeee. ska försöka kämpa med det sista som är kvar nu, sen är jag fri. kramisar till er

Kommentarer
Postat av: Anonym

fri i 2 månader ja :PPP sen tillbaks till skolan :PPP

Svar: jaa :PPP
Emma Dahlstedt

2013-05-22 @ 10:41:34

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0