HELGEN:

bild1: trivs i mina nya skor / bild2: chailatte och tjejsnack / bild3: har köpt biljett till YMAS och kan inte ens fatta att de ska komma till Sverige. / bild4: drog en spontanbio med Rebecca. 
 
Hej på er! Emilia drog precis och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Igår drog alltså jag och rebecca på en spontanbio, det blev hungergames och den var skitbra! Vi drog hem, fixade oss, mötte upp Emilia och drog på kvällens festligheter. Trots att kvällen var ganska fuckad till en början så hade vi ändå jävligt kul tillslut, vi dansade och var glada! Sen drog vi hem några till mig och någongång runt sex imorse så somnade vi. Idag är det söndag och ingenting speciellt händer. Hur har ni haft det? xoxo
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0