dålig update:

instagrambild från skolan.

Hej på er! Har precis duschat och nu ska jag försöka komma igång med lite kvällsplugg. Har inte haft tid/ork till bloggen då jag försöker kämpa mig igenom allt plugg. Känns inte lika roligt heller när jag knappt har några nya bilder.

Idag har jag iallafall varit i skolan hela dagen eftersom att vi hade filmkväll runt 5. Dock var det mindre än halva klassen som kom haha, men hade det kul och mysigt ändå! Mina kanske-planer inför helgen är att åka till ljungsbro och sen fest på lördagen, men får se hur det blir med det! Nu måste jag verkligen plugga. HA DET BRA!
 

Kommentarer
Postat av: Msi Tengam

Sämst update

2013-10-17 @ 22:47:51

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0