IPHONE

- första bilden är tagen ifrån kulturnatten, sent på kvällen, på en bänk med fina vänner.
- vad ni ser på andra bilden är något jag längtat länge efter: tågbiljett till Östersund och till Richardo. (med min bästavän)
- tredje bilden är vad jag har ätit alldeles för mycket av utav de senaste veckorna.
- fjärde bilden är från en kväll då jag var ensam och ute och gick efter en spontan biltur som varade i 5min.
- näst sista bilden är från igår då en utav mina bästa vänner sov hos mig, tycker om henne så himla mycket.
- sista bilden är tagen idag. var barnvakt, såg på film och åt chokladbollar. 

(ska väl krypa ner i sängen snart, fast jag inte vill sova utan någon brevid mig. men okej lol orka godnatt.)


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0