vad fan

7januari: --- men den här gången, någonting som är bra för mig.
4juli: --- ''kommer du ihåg vad --- ?''klart som fan att jag kommer ihåg, han har tagit sönder mig helt och hållet, men jag bryr mig inte. --- (jag brydde mig inte.)

 
29augusti: det är inte din lukt som jag andas in för att det är det bästa som finns. och det är inte dina kyssar som det gör ont att sakna. det är inte du någonstans, och jag är ledsen för det.

+ jag kommer väl aldrig glömma hur jag låg och hysterigrät hela natten då jag bara ville att du skulle hålla om mig samtidigt som jag hatade dig utav hela mitt hjärta. hur du sa att när du tar steget ut ur dörren så är det hejdå, då syns vi inte mer. och jag kommer väl aldrig glömma hur jävla ont det gjorde i mig men hur stark jag visste att jag var när jag tog det där steget. även om jag bröt ihop i hissen på vägen ner, på väg bort från dig, jag var på väg bort från oss. och jag antar att det var väl bäst så. oavsett om jag kanske aldrig kommer komma över hur det kunde gå såhär fel. 
 

SORRY bloggläsare för kanske ett för personligt inlägg trots att jag strykit de värsta raderna, men ville mest bara lasta av lite eftersom att jag snart svämmar över utav tankar och det hinner jag inte med eftersom att jag egentligen borde ha pluggat och just nu behöver jag nog bara sömn. (snälla, säg bara att det är okej) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är okej. Du har gjort dig förtjänt av en riktig skönhetssömn

2013-10-21 @ 23:31:08
Postat av: matilda

shit, det gjorde ont i hjärtat av att läsa det där...
bra skrivet!

Svar: tack så mycket!!
Emma Dahlstedt

2013-10-23 @ 17:32:12
URL: http://www.bluemushroom.blogg.se

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0