5 SAKER

5 saker som finns på min do-before-you-die-list:
Hoppa fallskärm, simma bland hajar, åka ''jorden runt'', krama om Jocke Berg, flytta till gbg

5 saker jag vill ha just nu:
ett jobb, pengar, egen lägenhet, en bokad resa utomlands, tid. 

5 ord som beskriver mig:
glad, SNÄLL, spontan, ärlig, klantig

5 saker jag hatar:
oärlighet, avundsjuka, känslor, smulor i sängen haha, dömande personer

5 saker jag älskar:
mina vänner, musik, att dansa, festivaler, ben&jerrys

5 saker jag skulle vilja göra:
Tatuera mig, åka till något fattigt land och typ göra välgörenhet??, åka utomlands med bästa tjejkompisarna och
bara leva livet, egentligen vill jag göra typ allt man kan göra här i livet så vet inte vad jag ska välja ut haha

5 saker jag saknar just nu:
fjortis&msn-tiden haha, sommarkvällar, Richardo, en period i livet då ALLT var bra, personer jag inte längre har kontakt med.

5 saker jag skulle vilja uppleva igen:
att vara barn, östervik, att vara sådär jävla nöjd med livet, FINNS SÅ MKT jag vill uppleva igen typ alla roliga äventyr osv


Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0