B L O P P I S ?

Orkar egentligen inte lägga upp det här inlägget men känner att jag har så mycket kläder hemma som bara ligger, så kan lika gärna köra på en mini-bloppis. Hör av dig om du skulle vara intresserad, jag har ju inget att förlora iallafall!
Skjorta från monki, köpt för 400kr, använd några gånger, 200kr.                         Klippt tshirt från gina, 40kr.
Vanlig grå tröja från gina, 50kr.               Stickad från veromoda, 50kr 
tshirt, aldrig använd, 50kr.                                   linne från gina, använd endast en gång, 100kr
skinnjacka från cubus, storlek 34, i bra skick men finns dock en liten röd färgfläck någonstans på armen, men ingenting man tänker på. 150kr.
Jättesnygga byxor från vero moda, storlek XS, säljes pga lite för små för mig, 180 kr. (SÅLDA)

Kan mötas upp i Norrköping och om ni vill ha bättre bilder, fråga mig något eller diskutera pris så kommentera här eller skriv till mig på facebook: Emma Dahlstedt eller mail: [email protected].
 
 

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0