HEJ PÅ ER.

Idag har jag haft fullt upp: Efter skolan åkte jag med mamma och inhandlade en ny spegel, hylla och klädhängare till mitt rum. Det är så svårt att möblera här hos mamma eftersom att mitt rum är så litet, så det är vad jag kämpat med fram tills nu. Är fortfarande inte riktigt klar haha men var tvungen att ta en paus, tänkte visa er sen när det är helt färdigt!

Annars så hoppas jag på att få träffa Alex ikväll, har ju sovit med honom ca varje dag så att sova ensam har börjat bli jättejobbigt haha.. Får se hur det blir! Nu ska jag iallafall laga mat och sen fortsätta med rummet. Ha det bra babes
cozy on Make A Gif
 

Kommentarer
Postat av: alexandro

älskling

Svar: loveyou
Emma Dahlstedt

2014-01-17 @ 16:44:58

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0