noll

livsstatus: är totalt jävla sönderpank och har äntligen börjat ta tag i att söka jobb - ska också börja komma igång med lite träning, idag köpte jag gymkort (JAG har köpt gymkort???) och nästa vecka börjar dansen igen, åh är så tagg!!! - har levt på dåligt humör den senaste veckan vilket kanske bara beror på att jag är tjej men blev förvånad för har aldrig varit såhär sur tidigare pga det?? - på fredag väntar planer som jag hoppas blir bra eftersom min magkänsla säger att det kommer bli skit - jag är numera värdelös i skolan och framför allt i det enda ämnet jag kände mig duktig i: matte, som jag antagligen inte ens kommer bli godkänt i om jag inte pluggar arslet av mig och det är ingenting det finns ork för. Ja ungefär så ser mitt liv ut just nu

Kommentarer

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0