SENASTE FRÅN MIN IPHONE:


Första fotot: Olivia och jag drog och käkade där vi åt tillsammans första gången, och vi blev proppmätta. // Andra fotot: Efter att ha tryckt i mig en hel kebabtallrik så mötte jag upp familjen vid bion och vi såg ''Sunes Bilsemester'' haha, den var helt okej men jag tyckte att förra filmen var mycket bättre! 
Tredje fotot: haha en ful snapchat bild och fula strumpor men på ett par byxor jag velat ha jättelänge. // Fjärde fotot: Imorse myste jag omkring i min tröja när Alex och jag gjorde frukost (och jag har börjat undra varför jag gör peacetecken på typ varje mobilspegelbild som jag tar??)

Kommentarer
Postat av: :D

vart är byxorna ifrån?

Svar: dom finns på Gina!
Emma Dahlstedt

2014-01-08 @ 23:01:10

HAR DU NÅGONTING ATT SÄGA?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns bara för mig)

din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0